lauantai 5. lokakuuta 2013

Iiik! Mä löysin Noroa :D

Kävin käsityömessuilla. Väkeä oli ihan älyttömästi. Mutta niin oli myös kojuja. Astuin paratiisiin jossa oli kaikkea ihanaa helmistä, neuleista, vaatteista, huovista, astioista lankoihin. Mutta ihme kyllä, mukaani ei tarttunut pussikaupalla lankaa kuten edellisenä vuonna. Tänävuonna ostin vain kauan etsimää Noro-lankaa. Mä pyörittelin ja ihastelin niitä kunnes päätin kaksi kerää ostaa. Olen nyt kolme vuotta etsinyt Noroa, vihdoin sain sellaista itselleni. Käsityölehdissä on ollut paljon ohjeita juuri tälle Noro-langalle ja mielenkiintoni siihen syttyi lopulta kun joku mainitsi sen olevan kierrätettyä lankaa. Wau!


Kuvassa myös leimaisin, omena käsisaippuaa, kissakangasta ja karstattua villaa josta voi itse kehrätä omaa lankaa. (Vielä minä sen värttinän jostakin ostan!)
Kissakankaasta mä ompelen jossain vaiheessa laukun itselleni. Kunhan saan keskeneräiset hommat tehtyä.

Oon huomannu, että viimeaikoina olen hamstrannut kaikkea pientä itselleni joista olen päättänyt tehdä jotakin. Mulla on kolme koppaa täynnä lankaa, nyt viimeaikoina ne ovat alkaneet pursuamaan ylitse. Varmaan sama ilmiö lankojen kanssa kuin pakastimen kanssa. Syksyllä pitää täyttää jotta voi talvella niitä käyttää. Ainakin omalla kohdallani näin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti